babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

poniedziałek, 16 listopada 2015

16.11.2015 Kilka spraw babusinych

Ruszyła akcja  Jest Robótka 2015 . Jak się raz w taką akcję wdepnie to już nie ma wyjścia , kontynuować trzeba . W ubiegłym roku brałam w tym udział po raz pierwszy i przyznam się ,że cały rok czekałam na następną . O co w tym chodzi ? O drobiazg : kartkę z życzeniami - imiennie dla wybranej osoby , jakiś drobny upominek , zrobiony własnoręcznie na przykład . Chodzi o to żeby sprawić radość tym najbardziej potrzebującym, nawet nie prezentem a ciepłem , pamięcią , odrobiną serca.
Czekają na akcję też moje synowe , wspólnie zrobimy jakąś sporą paczkę z drobnymi paczuszkami dla paru mieszkańców domu pomocy w Niegowie .Więcej szczegółów pod adresem  . http://jestrobotka.blogspot.de/

Tak poza tym świąteczne przygotowania zaczęte . Wyjęłam moją "pracownię plastyczną" ( czytaj karton z farbami i preparatami do decoupagu ) i drewniane ozdoby i pomalowałam pierwsze warstwy .W następnej kolejności ponaklejam świąteczne motywy i tak dalej . Ozdoby będą robione. Nie wiem czy jakiś konkretny motyw , czy po prostu byle kolorowo , zobaczę co mi wyjdzie. 
Jakaś zaraza w powietrzu lata , bo i mężusia mi dopadło i teraz razem kaszlemy i kichamy . No cóż , sks - częściej nam się pewnie będzie przypominać . 
No i muszę się pochwalić ; moja wnusia zajęła dziś II miejsce w konkursie muzycznym. Takie szkolne "mam talent"  . U nich nazywa się "Pokaż co potrafisz" . Śpiewała piosenkę . Puchniemy z dumy po prostu.  W ogóle maluchy zdolne ; jej koleżanka z klasy pięknie i z wielką gracją tańczyła do jakiejś kołysanki ( nie udało mi się zidentyfikować co to był za utwór, bo na komórce słabo wyszło nagranie głosu)  , i ślicznie wyglądała w baletkach i paczce. Zajęła pierwsze miejsce w tańcach . 
Na kolację zrobiłam dziś bakłażana w panierce z dodatkiem mozarelli , według przepisu Luci. Pychota ! Jeszcze jedno danie , które na pewno będę przyrządzać częściej . 

2 komentarze:

  1. Akcja godna naśladowania i cieszę się, że ten bakłażan Ci smakował. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem , w ubiegłym roku zajrzałam tam z ciekawości i prawie się popłakałam czytając jakie drobiazgi mogą sprawić radość tym ludziom. Synowe i ich koleżanki zasypały mnie prezentami jak tylko o tym wspomniałam , aż nie mogłam wszystkich przyjąć i powysyłać . W tym roku też coś zmontujemy .

      Usuń