babusia

babusia
Obrazek znaleziony w cyberprzestrzeni- autor nie wiadomy

sobota, 12 listopada 2016

12.11.2016 Renowacja zabytku w toku

Od rana jak zwykle pojechałam na zakupy cotygodniowe . Marnie mi szło , bo choć nie miałam wiele straciłam półtorej godziny . W PSS-ach kolejka , w Lidlu chyba za darmo coś dawali taki tłok, nawet miejsca na parkingu musiałam szukać , w Brico , gdzie pojechałam po szpachtelki tłok - jak by się conajmniej pół miasta za remonty zabrało i na dodatek wysiadła jedna z kas . No dawno tyle się w kolejkach nie nastałam co dziś . W brico oprócz szpachtelek kupiłam lustrzano - srebrną podkładkę pod świece i srebrnego jelonka - uzupełni świąteczną dekorację . Po powrocie przygotowałam piankę na jutrzejszą imprezkę , bo mnie wnusia o to poprosiła a potem zabrałam się do mojego zabytku. Nie powiem , nawet szło . Poszczególne etapy uwieczniłam i w swoim czasie pokażę . Po dwóch godzinach z przerwą na dopilnowanie obiadu i przeładowanie pralki miałam już zdarte 3/4 blatu. Opalarka się sprawdziła .Resztę zdarłam po obiedzie , potem posprzątałam wiórki z lakieru i zabrałam się za łatanie dziur szpachlówką . I na tym połataniu dziur na dziś zakończyłam pracę nad zabytkiem . Szpachlówka musi dobrze wyschnąć .Jutro ciąg dalszy . To znaczy szlifowanie blatu i ewentualne poprawki dzisiejszego łatania dziur , a potem spód . Tam też jest trochę lakieru , no i trzeba porządnie oszlifować nogi i ramę . A potem już tylko nakładanie farby. Około 18.00 przyjechała młodzież po piankę . Nie siedzieli długo . Synalek własnym oczom nie wierzył ,że tę ławę ruszyłam . 
No i to by było tyle na dziś . Czas się udać do łazienki spłukać farbę z włosów , bo nałożyłam. Jak zwykle ciemną wiśnię. 
Jutro imprezujemy w kręgielni z okazji urodzin starszego i wnusi. 

2 komentarze:

  1. Pewnie już imprezujesz albo juz w ciepelku domowym. U mnie zimno. Jakies 5 stopni w nocy i rankiem . Potem temperatura wzrasta d 15. Gory te poranione w śniegu i ta niesamowita pełnia. Oby bylo spokojnie. Czekam na zdjęcie zabytku. Buziaki na dobry nowy tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezowałam , chyba w trakcie jak tu zajrzałaś . U nas juz po śniegu ale mroźnie . Skrobanie szyb w autach niezbędne .

      Usuń